macko13579
samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 106 Skąd: ERA
Wysłany: 2014-09-13, 20:21 Odpowietrzanie układu hamulcowego
Witam, chciałem odpowietrzyć układ ale pojawił się problem ponieważ po klilku godzinnych próbach pedał nie miał nadal oporu więc postanowiłem wyjąć pompę i doszedłem do wniosku, że przy powrocie tłoka pompa nie zasysa płynu ale gdy zdjąłem segera i tłok troszkę dalej się cofnął płyn zassało bez problemu. Teraz pojawią się pytanie jak problem rozwiązać, myślałem żeby troche spiłować miejsce w które wchodzi popychacz przez co tłok trochę się cofnie ?
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-09-14, 10:26
Przerabianie orginalnej pompy to nie najlepszy pomysl. Wedlug mnie trzeba wykonac polerke cylindra pompy i tego metalowego popychacza ktory jest za segerem i wszystko powinno dzialac prawidlowo.
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2014-09-14, 12:02
Zgadzam się. Polerka cylindra a jak nie pomoże to nowa sprężyna. Dobrze też od razu wymienić uszczelnienia. Jakbyś chciał nową sprężynę to mów. jednakże mialem podobna sytuację kiedyś i ro była kwestia syfu nagromadzonego w okolicach segera. A w zwiazku z tym i manszta musi byc dobra.
pelna regeneracja to
polerka,sprężyna, uszczelniacze,uszczelki miedziane, seger, manszeta.
macko13579
samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 106 Skąd: ERA
Wysłany: 2014-09-14, 14:24
Dzięki za pomysły, pompa działa, tylko tak jak mówiłem nie zaciąga płynu ze zbiorniczka przez to, że ta pierwsza uszczelka na tłoku w pozycji spoczynkowej nadal jest przed otworami którymi wpada płyn ale jak ściągłem segera i troszkę dalej cofłem tłok to płyn zaciągało bez problemu. Dlatego spiłuję trochę ten popychacz który jest przed segerem.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-15, 23:09
Może masz uszczelniacze założone odwrotnie..? Były pompy w których montowano uszczelnienia kierunkowe z tzw wargą.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-16, 12:14
No właśnie...
Ale nie koniecznie... Miałem kiedyś pompy z Nuova Tecnodelta, dedykowane do 6oo/6ooD i one miały już gumki typu kierunkowego. Produkcja lat '90.
macko13579
samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 106 Skąd: ERA
Wysłany: 2014-09-16, 22:33
Chyba nie, przekładałem uszczelki w różnych kombinacjach, tak jak mówiłem podpiłowałem trochę ten popychacz i wszystko działa jak należy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum