samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-07-16, 22:17
Jak znajde skany to zapodam na forum charakterystyki prądnicy i alternatora
arnold
samochód: fiat 600
Imię: Arnold
Rok urodzenia: 1989
Rocznik auta: '64
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 25 Skąd: Gliwce
Wysłany: 2014-07-30, 15:18
Muszę się was zapytać, czym macie jakieś doświadczenia z innymi alternatorami niż 900. Mocowania nie są problemem, ale myślę o jakimś małym alternatorze z japończyka, lub motocykla, coś żeby miało te kilka amperów więcej niż standardowa prądnica.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-01, 02:57
A czemu nie chcesz z CC900..? Najłatwiej chyba... I tak będzie mieć duuużo więcej amperów niż dinamo..
arnold
samochód: fiat 600
Imię: Arnold
Rok urodzenia: 1989
Rocznik auta: '64
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 25 Skąd: Gliwce
Wysłany: 2014-08-01, 13:57
Zastanawiam się nad tymi problemami z regulacją, bo alternator jest dość spory. Patrzę na zdjęcia i nie potrafię sobie tego zobrazować.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-05, 00:30
Czerwony gruby kabel od rozrusznika do altka na śrubę. Czerwony cienki kabelek od lampki (dinamo / generatore) zarabiasz płaskim konektorkiem i wtykasz altkowi w zadek (B+ bodaj) = to kontrolka ładowania. I wsjo!
Puszkę reglera won.
arnold
samochód: fiat 600
Imię: Arnold
Rok urodzenia: 1989
Rocznik auta: '64
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 25 Skąd: Gliwce
Wysłany: 2014-08-11, 17:08
Chodzi mi tylko, jak jest z tym nieszczęsnym miejscem? Bardzo tak bardzo mało miejsca jest na regulację naciągu?
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2014-08-12, 12:54
jest ciasno, w zasadzie albo szlifujesz korpus żeby mieć minimalną regulację albo dobierasz idealnie pasek. Ja zakładałem u siebie na próbę to nawet świeca się opierała o obudowę, no ale jak długo nie trzeba nic regulować to ładowanie jest świetne i wygląda to dość zgrabnie. Idealna prądnicą jest ta zastosowana w Jagst 770. Prądu starcza na wszystko i nie trzeba się bawić w żadne przeróbki. Ale o takie coś trudno, lepiej od razu próbować kupić oryginalny alternator z jugolandu.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-08-15, 10:43
Jezdzilem chwle na alternatorze z Pandy. Regulacja jest taka sama jak do pradnicy.
Kwestia doboru odpowiedniego paska na silnik i potem regulacji podkladkami dystansowymi na kole pasowym pompy wody. Teraz nie powinno byc problemu z doborem dlugosci paskow.
arnold
samochód: fiat 600
Imię: Arnold
Rok urodzenia: 1989
Rocznik auta: '64
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 25 Skąd: Gliwce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum