Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
Hamulce
Autor Wiadomość
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2009-01-23, 02:49   

jak chcesz mieć tarcze to proponuje kupić flansze i zaciski od seicento. żadnego dużego fiata bo to sie tylko ciągle zapieka. tylko taka uwaga: nie założysz już potem innych kół jak tylko 13' tylko pompke by sie wtedy należało z malucha dwuobwodową...
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-01-23, 08:08   

ja wczoraj zdjąłem bęben z przodu... i !! okazuje się że mam hamulce z malucha - ktoś to juz przerobił chyba wcześniej - to by wyjaśniało fakt że pedał jest dorobiony z kawałka blachy - pewno chodziło o dopasowanie jego kształtu i skoku do pompki z malucha

na jedno to dobre bo mam dwa obwody
na drugie boj się jak to się w praktyce bdzie sprawować...
 
dcttomek 

samochód: fiat 600
Imię: tomek
Rok urodzenia: 1980
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-01-23, 11:15   

Dmoch napisał/a:
jak chcesz mieć tarcze to proponuje kupić flansze i zaciski od seicento. żadnego dużego fiata bo to sie tylko ciągle zapieka. tylko taka uwaga: nie założysz już potem innych kół jak tylko 13' tylko pompke by sie wtedy należało z malucha dwuobwodową...


Z kołami to wiem ze najmniejsze to 13 ale zastanawiam sie wlasnie jak jes z zamontowaniem takiego zestawu na oryginalnych zwrotnicach? czy moze trzeba zastosowac cos innego?
 
Kwinto 


samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 451
Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2009-01-23, 12:01   

Koledzy przerazacie mnie , Jak wszystkie przerobienia podliczysz to napewno wyjdzie wiecej niz te 230zl za nowa orginala pompe i cylinderki
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-23, 12:56   

za 230 zł to do poloneza się nowych części nie kupi!
To jest cena minimalna. Archicar samą pompke sprzedawał za 250 zł.
Sam bym kupił ale mam już nową. :)
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2009-01-23, 16:48   

ja też polecam ten zestawik.nie ma co dziadowac. no chyba ze masz wstawione 1,6 tak jak ja miałem hehe to wtedy sie bym zastanawiał. sam mam teraz mix malucha i zastavy i nie wiem co to bedzie:/ wolałbym oryginał i pewnie tak to sie skończy
 
Kwinto 


samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 451
Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2009-01-23, 17:01   

przemek napisał/a:
na szczęście udało mi się kupić oryginalne tłoczki za 23,40 sztuka :) i na tył i na przód :)
Pan od którego kupiłem ma login: izj
a Tu link do jego przedmiotów: http://www.allegro.pl/sho...php?uid=4082094

Pytajcie go bo moze jeszcze ma.


Sam pisales ze kupisz a teraz twierdzisz ze nie kupisz za 230 zl ?

Pomka nowa

http://www.allegro.pl/ite...lcowa_nowa.html

I cylinderki tez sprzedaje a za caly komplet zaplacisz u tego typa 230zl
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-24, 00:10   

Kwinto, przecież ja je kupiłem wtedy :) mam cały zestaw nowy. :) i cylindry, i pompke, i przewody. wsio. :) od tego samego pana co teraz ma. :)


Jest jeszcze jedna sprawa, która mnie nurtuje. Sprężyna cofa mi za bardzo pedał w górę.
I tak wymyśliłem aby od dołu zamontować gumową harmonijkę, aby nieco stawiała opór. Czy Wy też tak macie że jeden z pedałów wystaje nierówno do kabiny? Jak to u Was wygląda? Na czym on sie opiera?
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2009-01-24, 00:59   

a nie da sie tego pedała troche głebiej wsadzić w mocowanie?
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2009-01-24, 00:59   

ten koleś też ma przewody do zasty???
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-24, 01:01   

nie, przewody zamówiłem zagranicą.
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-01-24, 15:56   

przemek napisał/a:
nie, przewody zamówiłem zagranicą.


czy gwinty są inne jakieś czy stożki na końcówkach, że tradycyjne przewody kupowane na metry nie pasują????
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2009-01-24, 20:11   

stożki wklesłe odwrotnie niż w maluchu
 
zbiegusek 

samochód: zastava 750
Imię: Zbyszek
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2009-01-26, 22:09   

przemek napisał/a:
Jest jeszcze jedna sprawa, która mnie nurtuje. Sprężyna cofa mi za bardzo pedał w górę.
I tak wymyśliłem aby od dołu zamontować gumową harmonijkę, aby nieco stawiała opór. Czy Wy też tak macie że jeden z pedałów wystaje nierówno do kabiny? Jak to u Was wygląda? Na czym on sie opiera?

Yyyy... Troche to niemozliwe? :) Wszak oba pedaly (sprzegla i hamulca) sa stojace i naturalnie powinny zatrzymywac sie na tej samej wysokosci. Moze ktos tam cos dlubal kiedys?
Swoja droga - zmniejszanie skoku pedalu hamulca jakos tak zle mi pachnie w razie "W".
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-26, 22:19   

pedał hamulca wygląda tak że jak sie cofnie własnie za dużo to bolec za bardzo wysuwa sie z pompki hamulcowej,i to właśnie tu jest sytuacja niepokojąca. nie tkwi on wtedy idealnie na środku zagłębienia w pompce. ,... a nawet moze sie zblokować.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne