przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 15:20 Linka ssania
Witajcie, całkowicie nie mogę sobie poradzić z linką ssania.
Nie moge jej dopasować całkowicie. :/
Co jakiś drut to albo za gruby, albo się wygina. (miedzy wajchą a tunelem)
Co tu można poradzić?
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-27, 06:19
Najlepszy jest drut nierdzewny i to najlepiej nie ucięty z krążka tylko po przejściu przez prostownice do drutu.
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-27, 08:09
skąd taką prostownice? u producenta drutu? gdzie mozna cos takiego dorwać?
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-27, 08:37
Jak chcesz to mogę mieć taki drut akurat pracuje w firmie gdzie są tony drutu i prostownice więc problemu nie będzię :)
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-27, 23:03
baaaardzo bym prosił. bo już doszło do tego że rolki kupuje spawalniczego i nie pasuje :/
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-28, 10:32
A jedziesz na zlot czy ci wyslac
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-28, 21:58
wyslij proszę, pieniadze Ci zwroce na konto.
Mops1
samochód: zastava 750
Imię: Andrzej
Rok urodzenia: 1974
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 11 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-05-11, 21:30
Można również zastosować linkę ssania z Fiat 126 Bis (o ile dobrze pamiętam), jest dłuższa od zwykłej maluchowej i ma końcówkę po stronie wajchy w kształcie literki L. Pozostaje wywiercić maleńki otworek i zabezpieczyć zawleczką.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-11, 21:49
Panowie, Panowie po co tak kombinować ??? idziesz do sklepu kupujesz za 5 zl linkę od gazu do malucha razem z pancerzem. Docinasz pancerz i linkę na odpowiednia długość i po sprawie.
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-11, 22:26
Greg napisał/a:
Panowie, Panowie po co tak kombinować ??? idziesz do sklepu kupujesz za 5 zl linkę od gazu do malucha razem z pancerzem. Docinasz pancerz i linkę na odpowiednia długość i po sprawie.
przerabiales to juz?
jak jest ta linka zakończona? oczkiem?
cos mi sie zdaje ze ssanie ma za słabą sprężynkę aby pociągnąć linkę spowrotem
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 12:37
TAK ROBIŁEŚ !!! wczoraj zamontowałem. Z jednej strony jest oczko i to przypinasz do dźwigni. Powiedz mi po jaką cholerę tam sprężyna??? bo z tego co ja wiem to po prostu dźwignie od ssania opuszcza się na dół i mechanizm od ssania w gaźniku wraca w położenie wyłączone. Ja tam nie widzę potrzeby sprężyny. Patrząc logicznie gdyby tam była sprężyna powrotna to cały czas dźwigienkę od ssania musiałbyś trzymać żeby nie opadła na dół i nie wyłączyła ssania. I na koniec jeszcze jedno TO NIE JEST Â?ADNA PRZERćBKA linka pasuje jak ulał !!!
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-13, 16:30
:) no to robię tak jak piszesz.
Co do sprężynki to przecież linka musi się cofnąć po opuszczeniu dźwigni.
U mnie tę funkcje pełnił sztywny drut, a nie linka.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 17:30
Przemku bo to jest sztywny drut!!!! wszyscy na to mówią linka, ale tak naprawdę jest to nic innego jak cienki stalowy drut. Działa on tak jak napisałeś. Jest to sztywny drut w pancerzu, przez co działa jak dźwignia i sprężyna jest tam nie potrzebna. Za linkę z pancerzem zapłaciłem 5 zł.
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum