samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-08-21, 22:51
Witam
Kompletnie są różne...
Ponadto mająinny kąt wyprzedzenia sworznia, inne nachylenie koła itd... Mają też wyżej o 7cm mocowanie amortyzatora przez co bez kundlenia budy nie da się założyć żadnych amorków. Tylne od malucha mają odwrotne działanie i wóz podskakuje jak kauczukówka.. Zabić się można...
Nie mówiąc już o tym, że zastavka (600) ma szerszy o 8mm resor, który za diabla nie wejdzie w jarzmo! Spiłowywać go nie próbujta bo skończy się to w kostnicy.
Temat gruntownie przerobiony.
Pozdrówka...
przemek
samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 243 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-09, 21:04
...też stoję przed remontem przedniego zawieszenia.
Czy ktoś z Was już przechodził przez to?
resor zapewne można oddać do regeneracji.
a co z tymi gumowymi tulejkami z resora?
czy ktoś wie od czego pasują?
od malucha wejdą?
co jeszcze tam pasuje?
pozdrawiam
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-06-28, 18:21
Panowie mam pytanie. Od czego pasuje tuleja wahacza przedniego ta montowana w zwornicy??? oraz od czego może pasować tuleja w przednim resorze??? Obie mam do wymiany bo przy mocnym hamowaniu jest luz i zwrotnica się telepie. Objawia się to tym że przy hamowaniu czuć drgania na kierownicy.
samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 181 Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-07-03, 11:00
Greg napisał/a:
Panowie mam pytanie. Od czego pasuje tuleja wahacza przedniego ta montowana w zwornicy??? oraz od czego może pasować tuleja w przednim resorze??? Obie mam do wymiany bo przy mocnym hamowaniu jest luz i zwrotnica się telepie. Objawia się to tym że przy hamowaniu czuć drgania na kierownicy.
gdzies czytałem o simmenblokach od Hondy i Renault..lecz nie pamiętam juz jakie to były modele...
najlepiej po prostu znać wymiary tulei i obrotny sprzedawca w sklepie z częściami na pewno znajdzie coś identycznego...
jak znajde te strone z tym opisem postaram sie wkleić link...
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-07-03, 16:56
byłoby super. We wrześniu kończy mi się przegląd i do tego czasu chce zrobić zawieszenie. Nie chce rozbierać auta jak nie będę miał nowych części, bo z tym dobieraniem to potem różnie bywa.
jan 600 Gość
Wysłany: 2009-11-13, 13:36 tuleje
Witam te tuleje kture trzeba wcisnąć do obejmy zwrotnicy pasują tak jak pisaliście od Renault 19 .Pozdrawiam.
jan 600 Gość
Wysłany: 2009-11-13, 13:36 tuleje
Witam te tuleje kture trzeba wcisnąć do obejmy zwrotnicy pasują tak jak pisaliście od Renault 19 .Pozdrawiam.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-11-14, 22:08
ok ale coś konkretniej, gdzie ta tuleja jest w 19 zastosowana???
Gość
Wysłany: 2009-11-15, 13:40
Dokładnie nie wiem ja wziołem starą i poszłem do sklepu facet wzioł suwmiarke zmieżył pomieżył te co miał i powiedział rze ta jest dobra i rze pochodzi z renault 19 to ja jurz sie nie pytałem gdzie ona tam siedzi w tym renault ceny nie pamietam ale jakies grosze.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-11-22, 18:45
no to coś nie bardzo z renault 19, bo zawieszenie w 750 znam jak własną kieszeń i z tego co patrzyłem na tuleje od 19 ta żadna z 19 nie ma nawet takiego kształtu jak ta z 750...więc coś mi tu nie pasuje, może to jednak nie była 19 a jakiś inny model ???
Gość
Wysłany: 2009-11-23, 10:14
Jeśli chodzi o te wyżłobienie w tulei to chodziłem do znajomego tokaża to mi zrobił ale pozatym to z renault 19 napewno była tuleja.Pozdrawiam.
samochód: zastava 750
Imię: Grzegorz
Rok urodzenia: 1978
Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 14 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-18, 11:17
Czy przekładnia kierownicza czyli maglownica nie podejdzie do zastavki od fiata 126p? Chodzi mi o samą przekładnię bez wąsa. Wąsa bym przełożył ze starej przekładni od zastavki jak by była możliwość. Czy ktoś coś takiego robił?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum