mam taki problem. ostatnio zauwazyłęm ze moja zastawa bardzo zwalnia. stała się mułowata.
zdejmując filtr powietrza okazało się, ze gaźnik jest zapaskudzony. wchodzi do niego przewód wychodzący z pokrywy klawiatury (tam gdzie się nalewa olej). okazało się ze z tamtego miejsca ostro lecą spaliny. więc moje pytanie jest?
jaka jest tego przyczyna?
czy to znaczy ze zawory są poprzepalane czy poprostu jakaś dziura mnie czeka?
dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
Piórek_PDKZ Gość
Wysłany: 2006-12-21, 13:15
pierścienie wyzioneły ducha i kompresja spadła, najlepiej wkręć manometr zamiast świecy i sprawdź jaka jest wartość cisninia sprężania, jeżeli jest ona za niska, wykręć manometr daj pare kropel oleju jeżeli ciśninie sie znacząco podnisie silnik masz do remontu, jeżeli wzrost będzie niewielki pomoże wymiana pierścieni. zapraszam też do odwiedzenia nowego forum klubowego pod adresem www.forum-zastava.voyo.pl coprawda ficzek u nas mało ale jest duzo specjalistów od mechaniki pojazdowej dzięki którym rozwiązanie niektórych problemów okaże sie łatwizną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum