Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Dmoch
2022-10-24, 22:01
Remont silnika
Autor Wiadomość
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-06-02, 20:53   

Tak samw sumie dwie śrubki do regulacji.
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-28, 21:17   

odgrzejcie panowie temat panewek
w końcu od czegoś pasują??

czy sa nieosiągalne

a co do remontu jak uprać się z gładziami cylindrów....skoro na pierwszym tłoku mam wybite 62,77 a cylinder ma lekko mierząc 62,80.. to ponad 3-ci wymiar naprawczy....cóż tu począć....
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-28, 21:17   

forum coś świruje.....dawało mi jakies dziwne komunikaty.... klikałem tylko odśwież a tu taki numer
  
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-28, 21:18   

Greg napisał/a:
przeglądałem książę do 750 i do cc 900, sprawdzałem wszystkie wymiary. Średnice pasują ale panewki korbowodowe jak i główne z cc 900 były szersze niż w zastavie


zawsze na upartego można ciąć..... czasem człowiek zmuszony do takich drastycznych metod
  
 
czesław 

samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 231
Skąd: SK
Wysłany: 2009-10-28, 21:53   

ja tulejowałem blok pod nowe nominalne tłoki.

a panewki kupiłem oryginalne z tego co pamiętam.
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-29, 08:49   

czy polecicie na południu jakiś zakład co nie zedrze kasy za tulejowanie a zrobi to solidnie....
czesław - czy tłoki w nominale sa dostępne gdzieś czy dopasowałeś z czegoś??
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-29, 08:49   

cczesław masz namiary na tłoki w nominale
  
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-29, 08:50   

czesław napisał/a:
ja tulejowałem blok pod nowe nominalne tłoki.

a panewki kupiłem oryginalne z tego co pamiętam.

można wiedzieć ile kosztowało tulejowanie pod nominały??
  
 
Przemysław 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1980
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Reszel
Wysłany: 2009-10-29, 14:54   

ale "123" dublujesz posty, pousuwaj te zdublowane.
 
123 


samochód: zastava 750
Imię: Mario
Rok urodzenia: 1976
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 181
Skąd: małopolskie/śląskie
Wysłany: 2009-10-29, 18:54   

Przemysław napisał/a:
ale "123" dublujesz posty, pousuwaj te zdublowane.

forum coś świruje.....dawało mi jakies dziwne komunikaty.... klikałem tylko odśwież a tu taki numer...

nie da się usunąć.. można tylko edytować
usunąć można tylko jesli post jest ostatni.......

forum czasem pokazuje mi komunikat
Could not connect to smtp host : 0 : php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Ta nazwa lub usługa jest nieznana


zarówno na firefoxie jak i na i explorerze
 
czesław 

samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 231
Skąd: SK
Wysłany: 2009-10-29, 19:15   

tłoki nominalne marki mahle bodajże czyli jakościowe brałem od archicara bo był bardzo dobry prajs. o ile pamiętam 150zyli za komplet.
panewki też od niego w normalnym pieniądzu.
blok do tulejowania wiozłem do warszawy na pragę do starego fachury od obróbki. nie bardzo pamiętam ile kosztowało, ale kołacze mi się w głowie 800zł. notowałem wszystkie wydatki w komputerze ale kiedyś mi się dysk osrał i nie udało się odzyskać danych.
 
Kwinto 


samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 451
Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2009-12-05, 21:28   

Nawiazując dalej do tematu chcial bym zapytac co myslicie i czy jest sens wymieniac caly kompletny rozrząd ?
widze ze jest na Alegro za 120zl i tak sie zastanawiam czy wymieniac czy nie
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-12-05, 23:01   

jak masz dobry to nie ma sensu ruszać. Najlepiej zdjąć dekiel i sprawdzić czy nie jest luźny i czy nie koła nie są wyrobione i czy mają wszystkie zęby.
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-25, 00:27   

Kwinto napisał/a:
Nawiazując dalej do tematu chcial bym zapytac co myslicie i czy jest sens wymieniac caly kompletny rozrząd ?
widze ze jest na Alegro za 120zl i tak sie zastanawiam czy wymieniac czy nie



Kupcie lepiej z ROMET-KAZ ten od CC900 - to jest ten sam do fabryka montowała. Bardzo dobra jakość. Tulejkę (pierścień dystansowy pod małe koło) dorobić u jakiegoś ślusarza i po krzyku.. Za 70 - 80 zeta można go trafić w hurtowni.
Ostatnio zmieniony przez administrator 2012-02-17, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-01-25, 12:19   

Cholera aż mi się zachciało remontować. :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne