samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 318 Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-05-13, 11:48
nie moge sie coś zebrać,
a powiedz mi dudkam jak wiesz,
jak sprawdzić prąd na cewce? czy cewka sprawna?
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-05-13, 12:48
Prad na cewce sprawdzisz zwykla kontrolka(zarowka)po przekreceniu kluczyka zarowka powinna swiecic (zarowke podlaczamy do masy i do zacisku znajdujaceko sie po lewej stronie kabla wysokiego napiecia). Cewke moza sprawdzic mierzac jej rezystancje uzwojenia pierwotnego i wtornego. Mozna to zrobic za pomoca miernika uniwersalnego z marketu za kilka zlotych. Rezystancja uzwojenia pierwotnego powinna wynosic wedlug ksiazki 3,1...3,4 OHM a wtornego 8300...5000 OHM
samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 318 Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-05-15, 22:45
dudkam napisał/a:
Rezystancja uzwojenia pierwotnego powinna wynosic wedlug ksiazki 3,1...3,4 OHM a wtornego 8300...5000 OHM
a które, jest które? mów mi po wyjściach lewa, prawa strona i środek. :)
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-05-17, 07:44
Jak dobrze pamietam to pierwotne mierzy sie miedzy b+ a d czyli patrzac od przodu na cewke mierzymy srube lewa i prawa od zlacza kabla wysokiego napiecia. Wtorne mierzymy miedzy lewa sruba a zlaczem kabla WN.
samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 318 Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-05-26, 06:52
odpaliła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
po wyczyszczeniu aparatu zapłonowego, ustawieniu przerwania (na młoteczku) i przeczyszczeniu wszystkiego papierem ściernym zagrała swoją melodyjke :)
dzięki chłopaki
narazie jeszcze nie kręci z rozrusznika, ale mam nadzieje ze się dotrze.
pozdro i jeszcze raz dzięki
samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 318 Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-05-26, 19:24
no i następny problem,
pompa nie pompuje wogóle oleju. :/
sucho jak diabli.
ani na klawiature nic nie idzie, ani do filtru oleju. jak założyłem nowy filtr tak jest tam sucho. ani kropelki.
czy może być przyczyną to, że do pompy oleju założyłem papierową uszczelke?
w miejsce gdzie idą te koła zębate.
a może pompe oleju się odpowietrza, albo leje do niej kilka kropli zeby załapała?
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-06-06, 09:38
To chyba raczej nie jest wina uszczelki. Ja nie odpowietrzalem pompy po remoncie i bylo wszystko dobrze. Moze masz zatkana ta siatke co jest na spodzie.
samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 318 Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-06-24, 09:19
okazało się, że przy odpalaniu na popych ułamał się trzpień, który napędza pompę.
po tym jak nie było smarowania, rozebraliśmy silnik. przeczyściłem chyba wszystkie kanały.
i teraz na małych obrotach czasem ciśnienia nie ma, a czasem ciśnienie jest.
nawet bez zminany ilości obrotów raz gaśnie, zapala się, nie ma reguły. Dziwne.
Macie koledzy jakiś pomysł co to moze być?
dudkam
samochód: zastava 750
Imię: Adam Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 168 Skąd: Częstochowa
samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006 Posty: 318 Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-07-02, 09:54
moze być tak ze pompa jest zbyt wytarta?
bo cisnienie raz jest, raz nie ma.
czasami jak sie pali i przydepnę gazu to gaśnie, a czasami nie.
czasami samo gasnie na wolnych obrotach.
moze byc tak ze olej za rzadki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum