samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-18, 10:14
Jak masz gdzie to dorób. W 750 i 600 były dwa typy nakrętki przy zegarach. Z grubym gwintem takim jak przy skrzyni i drobnym jak np w 126p.
Długością podobno pasuje linka z 126 EL ale ma ona zupełnie inny system mocowania przy zegarach.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-11-18, 17:46
No to co że ma inny system. Kupujesz linkę od 126p i przekładasz rdzeń w pancerz od Zastavy. Ta z malucha jest jakieś 3 cm za długa. Trzeba ją dociąć a potem zatopić koniec np spawarką i delikatnie klepnąć żeby miała kształt kwadratu.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum