samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-07-08, 08:34
Nie ma po co komplikowac tematu. Czekam na paczke z oryginalem.
Jak ja tylko dostane to bede wiedzial czy dam rade sam to zrobic czy przygotuje dokumentacje rysunkowa i trafi to do firmy ktora zajmuje sie profilowanie elementow z blach stalowych.
Przygotowanie matryc do tloczenia blach to sa kwoty za ktore mozna kupic dobre nowe auto. Tutaj wedlug mnie obejdzie sie bez matrycy. Chcac robic to na matrycy to aby mialo to sens zeby sie zwrocily koszty matrycy to trzeba wykonac kilka tysiecy sztuk.
Trzeba czekac, jak tylko beda pierwsze efekty to umieszcze zdjecia na forum.
Teraz jestem na wyjezdzie, jak wroce do Polski to bede dzialal dalej w temacie.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-07-09, 18:41
To nie jest tajemnica. Nie kupowalem oryginalu. Mam go dostac na wzor i po zrobieniu wzornika zwrocic.
Bede jeszcze pracowal na zawiasami tylnej klapy w wersji stalowej...Na chwile obecna jestem na etapie przygotowania szablonu.
Dzisiaj dotarla podloga z ktorej mam zrobic wzornik. Umieszcze zdjecia na forum jak beda juz jakies efekty pracy
Wykonalem juz komplet pierwszy komplet zawiasow do tylnej klapy.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-08-20, 15:37
Element pod chlodnica bez problemu, na drugi bardziej zlozonym ksztalcie nie mialem jeszcze czasu. Mysle ze i z tym drugim tez nie powinno byc problemu.
samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2013-08-21, 07:26
Super . Wiec spokojnie czekam , oczywiście pamiętaj o mnie , wiec jak będziesz robil to jeden komplet dla mnie proszę .
macko13579
samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 106 Skąd: ERA
Wysłany: 2013-08-25, 19:21
Ja mam takie nietypowe pytanie, czy króciec w pompie wody w miescu na który nachodzi wąż powinien mieć większą średnice wewnątrz a w miejscu w którym jest wkręcony w pompe mniejszą ? Pytam bo u mnie był zatkany tak, że musiałem go przewiercić i nie wiem czy nie za mało.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-08-26, 17:11
Kruciec na srednicy zewnetrzenj przy jego koncu powinien byc troche grubszy niz od strony bloku pompy. Jest to celowe, ma zapobiegac zsuwaniu sie weza razem z opaska. Jezeli dobrze pamietam to bylo to cos kolo 6 do 8 mm. Jezeli sie nie pali to w weekend moge zmierzyc. Mam wymontowany z glowicy. Srednica powinna byc ta sama.
macko13579
samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 106 Skąd: ERA
Wysłany: 2013-08-26, 21:58
Może źle się wyraziłem, chodzi tylko o to czy średnica wewnętrzna tej rurki jest taka sama przez całą jej długość, bo u mnie była całkowicie zatkana i nie mogłem jej przetkać to przewierciłem wiertłem chyba 2-ką i zastanawiam sie czy nie ma być taka średnica jak w miejscu w którym nakłada się wąż tzn. tak jak piszesz te 6-8 mm?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum