samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2012-06-17, 12:26
co do gratów to licytuję zderzaki, jak ktoś jeszcze ma na nie ochotę to niech da znać bo nie chcę przepłacić albo podbijać kogoś...
Michał
samochód: fiat 600
Imię: Michał
Rok urodzenia: poniżej 1970
Rocznik auta: 1964
Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 260 Skąd: Mogilno
Wysłany: 2012-06-19, 20:13
Witam miałem ochotę na zderzak przedni ale przesłał mi dodatkowe zdjęcia i jest nieco zdezelowany. Wolałbym, aby był ładny i prosty. Ten niestety nie jest.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-09-30, 00:58
Nie pasuje bo to jest znaczek z grilla Fiata 128 MkI produkowanego także na licencji w Austrii (składany tam był).
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-26, 15:50
Znaczków z Z w środku czy tych na maskę z Z to już dawno nikt nie robi. Ostatnie takie produkowano pod koniec lat 60. Kto skitrał w szafie ten miał...
Dostępne są z napisem FIAT ale to już nie to samo. Z resztą to współczesne reprodukcje.
Znaczek z aukcji to tzw gadżet z epoki. Nigdy fabryka tego nie zakładała do żadnej wersji. Znaczek ma zamek zamykający na klucz przedni bagażnik. Wymaga wykrojenia dość sporej dziury w masce w miejscu, gdzie jest dziurka pod emblemacik pionowy. Znaczki z zamkiem powstały w odpowiedzi na włamy do bagażników tych autek. Fiat do końca produkcji stosował pas przedni z dużym otworem pod plastikowym okrągłym emblematem. W otworze tym po drugiej stronie ścianki wisiał klakson. Łatwo było rozbić z piąstki ten emblemat (to główny powód ich braku w Polskich autach!) odgiąć trąbkę i jednym ruchem ręki otworzyć bagażnik - aku i koło moje a jeszcze jak coś więcej było to też. Wachy wtedy nie kradziono bo była w normalnej cenie. )
We Włoszech było w tamtych czasach takie złodziejstwo, że rynek wymógł taki gadżet.
Podobne ustrojstwa robili Hiszpanie i Argentyna. Jugosłowiańskich tego typu patentów nie było. Esteci znad Savy i Dunaju stosowali bardziej zgrzebne zamknięcia w postaci dwóch dospawanych płaskowniczków z dziurką i założonej na to solidnej kłódki. Brzydszy patent ale skuteczny.
Znaczki otwierane kluczykiem były produkowane głównie przez firmę Bomisa Milano ale także przez P/V czy Bella.
Nigdy nie było tego w ofercie Fiata jako części oryginalnej.
To patent typu cyfrowego korka wlewu paliwa do Malucha z lat 80.
Ceny są rzeczywiście kosmiczne. Ten z Alledrogo jest nawet dość tani.., choć imć Alfaromeo znany jest raczej z delikatnie mówiąc, wygórowanych cen.
Na Ebay'ach ceny osiągają wysokość nawet do 200Euro, głownie za egzemplarze nie używane lub w doskonałym stanie.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-27, 15:41
Oryginał 100% z pierwszych serii. Były jeszcze takie nieco szersze wykorzystujące środek emblematu Zastavay 1100 z całkowicie czerwonym tłem Zetki.
Te pierwsze miały kremowe tło, chromowaną Zetkę i takie jakby czerwone sztandary pod oboma "daszkami" zetki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum