samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-05, 23:32
No silniczek śliczniusi... mniam! Szkiełkowane elementy aluminiowe czy srebrzanka w spreyu..?
Bardzo ładnie!
Profesjonalnie.
SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-06, 09:55
Szkiałkowane !! , Szkiełkowane ,oraz wszystkie srubki cynkowane , glowica po remoncie blok+tloki w idealnym stanie . a tak wyglada gazniczek !!
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2014-05-06, 12:01
bardzo ładnie to wygląda. a z jakiego materiału jest ten klin?
SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-06, 12:47
Wydaje mi sie ze jest to aluminiowa listewka oblana przezroczystym plastikiem , i plastik zżółk . Potrzebuje rownierz wymiary simeringa na uszczelnieniu polosi na gumie lub informacji gdzie kupic gume z tuleja na póloś
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2014-05-06, 18:30
kiedys widziałem taki klin w jakimś niemieckim sklepie ale kosztował swoje.
Jęśli to było oblewane to ja bym to oczyścił, spolerował i momalował jakąś bezbarwną albo żywiczną farbą. Ale to tylko teoretycznie bo nigdy takiej listwy w ręku nie miałem.
SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-06, 19:37
Nie. Jest to listewka zatopiona w plastiku . Zadnej szansy na rozebranie i polerke , trzeba ładną i nową kupic . Tylko gdzie ?
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-07, 01:44
Coś mi się wydaje, że kolega ma uszczelki z klinem zaadoptowane z Seata 850, bo pasowały 1:1 a jakoś nie wierzę, żeby samochód był Seatem 6oo, choć kto wie. Fiat miał klin o szerokości 9mm, bardziej płaski, bez tworzywa, cały z aluminium z polerowaną częścią ozdobną. Nie było innych w Fiatach produkowanych we Włoszech. Zastava odpada w ogóle. Od początku do końca stosowano jeden typ zwykłych pełnych gumowych uszczelek pochodzących z Fiata 6oo (1955-1960). Seat jednak żył własnym życiem i wprowadzał nieco swoich rozwiązań. Na hiszpański rodowód tego auta kieruje mnie także gaźnik Bressel, nie Weber, nie Solex czy Holley ani IPM !!!
Możliwe, że ten samochód to sprowadzony z Niemiec Jagst 770 lub Fiat 770S. Pierwszy był składany z części Fiata i Seata w Heilbronn (Neckar/NSU) a drugi gotowy przyjeżdżał z Seata ale na niemieckim rynku był Fiatem 770S, podobnie jak Seat 133 był w ofercie Fiatem 133.
Jagst 770 czy Fiat 770S często był do Polski ściągany niezależnie, prywatnie przez właścicieli podupadających lub mocno umęczonych Fiatów 6oo i Zastav 750. Wtedy bez problemu wymieniało się nadwozie jako część i zachowywano nazwę wozu bazowego.
Kiedyś w Gdyni sam kupiłem Zastavę 750, która jakimś dziwnym trafem wszystko miała hiszpańskie.. a na silniku jak byk widniał napis SEAT.
Powiedz mi kolego czy szyby w Twoim aucie mają sygnaturkę LunaSecurit..??
pozdrawiam
SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-07, 12:52
Jestem pod wrazeniem ide patrze i co ? LunaSecurit jak byk !!! cokolwiek to znaczy ha,ha. A oto zdjecie mojego seata z 1972 roku. Na atrapie z przodu na znaczku jest napis : FIAT COSTRUZIONE SEAT . Czyli te kliny moze sa od 850-ki , tylko gdzie dostac ? Pomoze ktoś ?
DSCN0192.JPG
Plik ściągnięto 3624 raz(y) 3.43 MB
102_2785.JPG
Plik ściągnięto 3624 raz(y) 1.2 MB
Ostatnio zmieniony przez SŁAWOL 600 2014-05-07, 14:25, w całości zmieniany 1 raz
SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-07, 14:21
A w kwesti uszczelnienia półosi to gdzie dostac ? ma ktoś wiedze . o to fotka
DSCN0198.JPG
Plik ściągnięto 3612 raz(y) 3.5 MB
DSCN0196.JPG
Plik ściągnięto 3610 raz(y) 3.65 MB
DSCN0195.JPG
Plik ściągnięto 3609 raz(y) 3.66 MB
Hamer_mocne
samochód: zastava 750
Imię: Mikołaj
Rok urodzenia: 1987
Dołączył: 25 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Warszawa
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-05-08, 20:26
Manszety da sie kleic na zimno. Tylko trzeba dobrze przygotowac powierzchnie.
Z 10 lat temu kleilem uszkodzona manszete i trzyma sie do tej pory.
Uszczelnienia do manszet pasuja z 126p.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-09, 08:17
Dokładnie tak jest.
Ja mam manszety kompletne wraz z tym środkami i uszczelniaczem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum