SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-12, 14:12
Witam no to mam mały klops !!!!!!!!!!!! . Przyszły błotniki tylne i co? nie pasują co to jest moze ktos wie zobaczcie sami:Zamek w innym miejscu no i ranty troszke za waskie. KATASTROFA .
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-13, 01:31
Ano klops, bo masz karoserię Seata. Seat stosował zamki takie jak w Fiacie 500 ze stała klamką z wciskanym zamkiem oraz rygiel z tłoczonej blachy takie sam jak w Fiacie 125p.
Skąd masz te błotniki..?? Niech zgadnę...
Oryginalnych do Seata nie dostaniesz w Europie.
Cza się było słuchać i zadzwonić.
Teraz tylko wycinka połaci z zamkiem. Swoją droga blacharz marny, skoro wyciął całość nie sprawdziwszy wcześniej blachy..
Poza innym przetłoczeniem pod rygiel błotnik Seata i Fiata jest taki sam. Były czasem wersje które miały otwór wentylacyjny za tylnym oknem (wzorem Seata 850) ale to pikuś, można wyciąć.
Rant tylnego nadkola we wszystkich klonach jest taki sam. Jeśli Ci coś nie gra to zapewne kupiłeś tanią chińską podróbkę lub wcześniej jakiś paprak porzeźbił wewnętrzne nadkole. Współczuję.
SŁAWOL 600
samochód: fiat 600
Imię: Sławek
Rok urodzenia: poniżej 1970
Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Poznan
Wysłany: 2014-05-13, 08:21
Archicar prosiłem Cie o nr. tel ale jakos nie dałes ? moze teraz ? . A jak załoze drzwi od fiata to bedzie ok ?
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-13, 08:36
Witaj!
606-662-762
Czy będzie OK..? Nie wiem. Nie zakładałem nigdy drzwi od Fiata do Seata. Pewnie będzie OK o ile Hiszpanie nie zmienili czegoś w zawiasach, ale nie wydaje mi się. Nie wiem tylko czy to dobre posunięcie. Ja bym raczej pobawił się w wymianę w błotniku tego kawałka. Widzę, że nie masz wycinki tylko chyba było wywiercone po słupku wiec moim zdaniem to gra warta świeczki. Zawsze to potem oryginał będzie. A i zamki lepsze i ryglowanie pewniejsze i części od 125p czy Łady bez problemu są na miejscu. A tak.. musisz kupić rygle, zamki i nowe klamki od Fiata. No nie wiem...
Twoja wola.
Seat 6oo w Polsce to niemal biały kruk. Warto go zachować w oryginale.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum