Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
Regeneracja pompy hamulcowej.
Autor Wiadomość
macko13579 

samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 106
Skąd: ERA
  Wysłany: 2012-07-01, 19:17   Regeneracja pompy hamulcowej.

Witam, napiszę wprost, rozebralem pompę, nie ma wżeròw to i pomyslalem czy mozna ja zregenerowac a konkretnie czy istnieja jakies zestawy naprawcze czy niestety trzeba dopasowywać ? Znalazłem takie coś i czy reperaturka by pasowała bo nie jest nic wspomniane o zastavie ?
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2012-07-02, 22:35   

czesc, ja regenerowałem ale miałem zestaw naprawczy w gratach od auta. Zdziwiło mnie że intercars ma pompy w ofercie. jezeli tylko maja w magazynie to bierz i sie nie zastanawiaj bo towar nowy a przy pompie to bardzo wazne. Podłogi mozesz nie miec ale hamulce musisz... jesli sa jakies zestawy naprawcze to raczej w Serbii u nas nie widziałem.
 
macko13579 

samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 106
Skąd: ERA
Wysłany: 2012-07-13, 20:20   

Mam takie jeszcze jedno pytanie, jaki płyn hamulcowy zastosować ?
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2012-07-13, 22:05   

innego niz prawidłowy nie kupisz, czyli DOT-3 albo DOT-4
 
macko13579 

samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 106
Skąd: ERA
Wysłany: 2012-07-13, 22:38   

dzięki wielkie
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-07-15, 18:57   

Kupisz każdy płyn. Problem polega na tym że te najstarszej generacji płyny mogą reagować z gumowymi uszczelnieniami. Możesz zalać wszystko od DOT-3 w górę.
  
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-18, 15:49   

Nie kombinuj z płynami. Wyżre Ci uszczelnienie w najbardziej nieoczekiwanym momencie!
Kup R3 i po sprawie.
Najtańszy i najlepszy. Zielony.

Druga sprawa to po kiego się bawić w jakąś regenerację...? Nowa pompa hamulcowa to max 100zł,- (na alledrogo) ale sobie odpuście bo to głównie białoruski Fenox.
Nowe robi np LPR, Nuova Tecnodelta czy CIFAM.
W hurcie takie pompy można już po 40 wyrwać. Bodaj właśnie z LPR'a
Teraz jest już wszystko a hurtownicy, o ile kilka lat temu mieli wydmuchane na klienta indywidualnego o tyle teraz ściągną nawet 1 sztukę z pocałowaniem w pompkę.
Polecam Nuova Tecnodelta i CIFAM bo to najwyższy sort.
Dobry jest także Lockhead ale ciężko trafić no i mówią, że to i tak LPR tylko przepakowany.
Ostatnio kupowałem cylinderki hamulcowe do 5oo z jakieś padliny o nazwie Maxis Parts a w środku nastojaszczyj LPR nawet nie wymieniali oryginalnym LPRowskich zatyczek... ;-)
Pakowaczy jest multum.
LPR poza tym, że się źle kojarzy, nie jest taki zły. Sam w swojej fići mam ich cylinderki już 8 rok i nawet się nie spociły.
 
macko13579 

samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 106
Skąd: ERA
Wysłany: 2012-07-19, 07:39   

przeciez nowa pompa to tylko nowe uszczelki wiec skoro odlew jest dobry to dlaczego jej nie naprawic przeciez to nie kosmiczna technologia zeby cos zepsuc. A co do plynu to juz zglupialem, bo czytalem, ze to nowszy plyn jest mniej żrący.
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-07-20, 23:17   

Zgadza sie nowsze płyny sa mnie agresywne. Możesz smialo zalać DOT 3 lub DOT 4. Co do pompy to sa współpracujace powierzchnie. Nie tylko niszcza sie gumowe uszczelki tloczka pompy ale tez gladz cylindra pompy ( ten oldwe) W pompie musi panowac wysokie cisnienie aby poprawnie dzialal uklad. Z tego co pamietam to byl problem aby te uszczelki do tloczka pompy dokupic. Chyba ze teraz sie cos zmienilo, wiem ze pare lat temu sie tego nie dalo od niczego podebrac ani dokupic
 
macko13579 

samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 106
Skąd: ERA
Wysłany: 2012-07-21, 10:14   

Ja kupiłem uszczelki od pompy malucha i pasują idealnie.
 
grzesz4 
grzesz4

samochód: zastava 750
Imię: Grzegorz
Rok urodzenia: 1978
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-21, 15:29   

Chcę kupić pompę hamulcową nową lpr, tylko posiada inne wymiary tłoka tj. śred. 25,40 mm, gwint 18x1,5 tam gdzie się wkręca przewód od zbiorniczka płynu i 12x1,5 na wyjściu z pompy. Wyglądem nie odbiega od tej co mam, tylko ten wymiar tłoka mnie zastanawia. W mojej jest on o śred 19 mm. Ciekawi mnie czy po zamontowaniu będzie grało tak jak trzeba.
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2014-01-21, 18:07   

własnie nie wiem, wychodzi na to że mowisz o pompie ktora w niektórych katalogach ma dedykację Fiat 600 a w innych Fiat 900 T/E Pulmino, 900 T/E Panorama, 600
  
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-01-21, 21:05   

Jezeli dlugosc pompy jest ta sama a wieksza jest srednica tloka to pompa bedzie miala wieksza objetosc. To nawet lepiej bo bedzie bardziej wydajna. LPR to podobno wloska firma. Robia troche tematow zwiazanych z hamulcami itd. W sklepach mozna kupic ich klocki i szczeki hamulcowe. Mnie nawet w jedny sklepie polecali ze sa nie drogie i dobre.
Co do gwitu to nie problem za 120 zl mozna kupic prase do zaciskania przewodow i dorobic odpowiedni przewod do zbiorniczka. Opcja numer dwa to wykonanie odowiedniej redukcji...
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-22, 00:54   

Ta pompa jest do Multipli i Fiata 900T. Nie podejdzie do Fići. Ma za duży wydatek, choć pasuje na mocowania. Będzie Ci blokować koła na amen. Próbowałem takiej opcji "organoleptycznie". Bez sensu.
Taką pompę stosowano w Abarthach 750 i 850 na bazie 6oo, ale one miały z przodu tarczówki.
Jeśli możesz ją mieć za jakieś grosze to bierz i wystaw na Alledrogo za ca 150 zeta. pójdzie pewnie szybko bo to rarytas. Za to możesz kupić oryginał na tym samym Alledrogo do 6oo zwykłego. Taką pompę jak potrzebujesz sprzedaje niejaki Ovali.
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-01-22, 09:36   

Nie powinno blokowac, wystarczy dac wieksze cylinderki hamulcowe, np z 126p. Z tylu moza dac tez te co ida na przod i to wtedy zwiekszy zapotrzebowanie na plyn hamulcowy. Przy wiekszej srednicy cylinderkow z tylu beda lepsze hamulce.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne