samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2014-11-28, 19:42
Bron się tym ze hak tyko do przewozu bagażnika na rowery :)
I dla tego nie ma DMC Jak mało doświadczony to pomysli ze tak ma być .
Z ciekawości zadzwonię do kolegi z milicji i zapytam
samochód: zastava 750
Imię: Radek
Rok urodzenia: 1994
Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 45 Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-11-30, 15:44
Czy mógłbym prosić moderatora o wydzielenie odrębnego tematu odnośnie przyczepek itp. żeby nie robić bajzlu tutaj?
Kontynuując:
Wczoraj i przedwczoraj 3 zastavki definitywnie zakończyły żywot stając się dawcami części do tej jedynej. A w zasadzie 2 zastavki i jeden Fiat 600 o ile dobrze rozumuję: czerwona buda miała numery zaczynające się nie od CZ a FIAT.
Kilka zdjęć:
I to co udało się odzyskać:
Drzwi i dach na sprzedaż, a dla mnie zostaje:
- z niebieskiej cały tył oraz wiązka z cewką, regulatorem, przerywaczem i jakimiś przekaźnikami, mechanizm zmiany biegów z drążkiem, chromowana dźwignia ręcznego;
- z czerwonej tylne podszybie, zawieszenie przód, układ kierowniczy, pedały z mocowaniami, pompa hamulcowa, linka prędkościomierza i wiązka el.
- z białej reperaturka tylnego słupka oraz został mi jeszcze cały przód do rozkręcenia w którym jest: zawieszenie, układ kierowniczy, kierownica, kawałek przedniej wiązki, pedały, mechanizm wycieraczek z silniczkiem, bak, pompa hamulcowa i zbiorniczek, listewki ozdobne i części które dostałem z nią czyli skrzynia, 3 głowice, 2 gaźniki i chromowane obwódki lamp.
Myślę, że było warto poświęcić parę złotych i niecałe dwa dni pracy, żeby odzyskać coś z niczego.
Teraz zostało tylko wyzłomować pozostałości i zobaczyć jak to wyjdzie finansowo
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2014-12-01, 12:22
super robota, dużo gratów Ci się przyda na pewno.
Jestem ciekaw tej dźwigni ręcznego. bo nie wydaje mi się żeby takie chromowane/ cynkowane były w zastavkach.
zbieraj sobie te gumowe dywaniki z podłogi. ciężko o nie w dobrym stanie. a jak będziesz miał nawet w kiepskim to posłużą Ci na wzór...ale dobrze mieć komplet :)
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-01, 12:33
Były, były chromowane... z tym, że głównie po roku 1975 w modelach Luxe. Ludzie wtedy też jeździli na wakacje, głównie nad Bałtyk ale i do Bułgarii czy na Balaton ale byli i tacy którzy dostąpili przywilejów powąchania namiastki zgniłego kapitalizmu jaką wtedy dla nas była Jugosławia... Jak ktoś jechał a miał takie auto to przywoził co się dało. Dźwignia taka mogła też pochodzić z jakiegoś rozparcelowanego na części Fiata 850 Spezial lub Sport.
samochód: zastava 750
Imię: Radek
Rok urodzenia: 1994
Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 45 Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-01, 13:20
Dmoch napisał/a:
zbieraj sobie te gumowe dywaniki z podłogi. ciężko o nie w dobrym stanie. a jak będziesz miał nawet w kiepskim to posłużą Ci na wzór...ale dobrze mieć komplet :)
Te gumowe dywaniki nie są raczej od zastavy, ale sprawdzę to
Natomiast co do dźwigni to porobię więcej lepszych zdjęć w środę, warto dodać, że była przykręcona czterema śrubkami również w chromie/ocynku (?) z wybitym napisem fiat - niby nic nie warty szczegół, a jednak jak rozkręcałem te pełne rdzy i mchu budy to zrobiły wrażenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum