Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
Linka ssania
Autor Wiadomość
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 15:20   Linka ssania

Witajcie, całkowicie nie mogę sobie poradzić z linką ssania.
Nie moge jej dopasować całkowicie. :/
Co jakiś drut to albo za gruby, albo się wygina. (miedzy wajchą a tunelem)

Co tu można poradzić?
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-27, 06:19   

Najlepszy jest drut nierdzewny i to najlepiej nie ucięty z krążka tylko po przejściu przez prostownice do drutu.
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-27, 08:09   

skąd taką prostownice? u producenta drutu? gdzie mozna cos takiego dorwać?
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-27, 08:37   

Jak chcesz to mogę mieć taki drut akurat pracuje w firmie gdzie są tony drutu i prostownice więc problemu nie będzię :)
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-27, 23:03   

baaaardzo bym prosił. bo już doszło do tego że rolki kupuje spawalniczego i nie pasuje :/
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-28, 10:32   

A jedziesz na zlot czy ci wyslac
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-28, 21:58   

wyslij proszę, pieniadze Ci zwroce na konto.
 
Mops1 

samochód: zastava 750
Imię: Andrzej
Rok urodzenia: 1974
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-05-11, 21:30   

Można również zastosować linkę ssania z Fiat 126 Bis (o ile dobrze pamiętam), jest dłuższa od zwykłej maluchowej i ma końcówkę po stronie wajchy w kształcie literki L. Pozostaje wywiercić maleńki otworek i zabezpieczyć zawleczką.
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-11, 21:49   

Panowie, Panowie po co tak kombinować ??? idziesz do sklepu kupujesz za 5 zl linkę od gazu do malucha razem z pancerzem. Docinasz pancerz i linkę na odpowiednia długość i po sprawie.
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-11, 22:26   

Greg napisał/a:
Panowie, Panowie po co tak kombinować ??? idziesz do sklepu kupujesz za 5 zl linkę od gazu do malucha razem z pancerzem. Docinasz pancerz i linkę na odpowiednia długość i po sprawie.


przerabiales to juz?
jak jest ta linka zakończona? oczkiem?
cos mi sie zdaje ze ssanie ma za słabą sprężynkę aby pociągnąć linkę spowrotem
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 12:37   

TAK ROBIŁEŚ !!! wczoraj zamontowałem. Z jednej strony jest oczko i to przypinasz do dźwigni. Powiedz mi po jaką cholerę tam sprężyna??? bo z tego co ja wiem to po prostu dźwignie od ssania opuszcza się na dół i mechanizm od ssania w gaźniku wraca w położenie wyłączone. Ja tam nie widzę potrzeby sprężyny. Patrząc logicznie gdyby tam była sprężyna powrotna to cały czas dźwigienkę od ssania musiałbyś trzymać żeby nie opadła na dół i nie wyłączyła ssania. I na koniec jeszcze jedno TO NIE JEST Â?ADNA PRZERć“BKA linka pasuje jak ulał !!!
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-13, 16:30   

:) no to robię tak jak piszesz.

Co do sprężynki to przecież linka musi się cofnąć po opuszczeniu dźwigni.
U mnie tę funkcje pełnił sztywny drut, a nie linka.
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 17:30   

Przemku bo to jest sztywny drut!!!! wszyscy na to mówią linka, ale tak naprawdę jest to nic innego jak cienki stalowy drut. Działa on tak jak napisałeś. Jest to sztywny drut w pancerzu, przez co działa jak dźwignia i sprężyna jest tam nie potrzebna. Za linkę z pancerzem zapłaciłem 5 zł.
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-14, 22:39   

aaaa no widzisz :) teraz kumam. :) dzieki
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne