mechanik
samochód: fiat 600
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 2 Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-11-06, 23:07 od czego silnik
Witam,jestem nowym członkiem klubu,i mam pytanko ,od czego można wsadzić silnik do 600tki bo ja nie posiadam,a może da się dobrac,coś co łatwo dostać na rynku??!
samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2007-11-07, 17:13
Po pierwsze po co trzy razy piszesz o tym samym? Nie zaśmiecajmy forum . Po drugie wracajac do tematu to najlepiej jak dla mnie kupic silnik orginalny , mysle ze do 500zl kupisz . A jak nie kupisz to wpadnij do Szczecina to Ci sprzedam :) , ale gdybym mial druga Zasti to chetnie wcisna bym w nia silnik 1100cm od Cienkusa :) i troche ja podrasowal
samochód: zastava 750
Imię: Adam
Dołączył: 23 Mar 2007 Posty: 11 Skąd: Czchów
Wysłany: 2007-11-23, 19:28
Przemieściłem chłodnicę do przodu. Jak w orginalnym abarcie. Tylko z tą róznicą że Abarth miał tam chłodnicę oleju a ja mam chłodnicę cieczy chłodzącej. Obieg cieczy chłodzącej zabezpieczyłem i wyrównałem za pomocą montażu zbiorniczka wyrównawczego pod tylna klapą, dzięki czemu mam pewność mechanicznego ciągłego odpowietrzania układu oraz wgląd na stan cieczy, co pokazuje mi czujnik w zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli macie jeszcze jakies pytania to chętnie opowiem
samochód: zastava 750
Imię: Adam
Dołączył: 23 Mar 2007 Posty: 11 Skąd: Czchów
Wysłany: 2007-11-24, 16:19
Cytat:
kolega zaczepil ten silniczek do skrzyni zastavki??i jakie sprzegło fiat czy zastavka?? a tak w ogóle cyknoł bys fotke tego silnika
Aktualnie silnik jest zawieszony na seryjnej skrzyni od Zastawki za pośrednictwem kryzy którą sam zaprojektowałem i wykonałem. Sprzęgło nie wytrzymywało i standardowe okładziny cierne zostały wymienione na spiekowe, takie jak w samochodach wyczynowych. Foto dołącze przy najbliższej okazji
to bracie opisz cos wiecej o tych krzyzach bo szykuje mi sie do kupienia 2 autko i chtnie bym zrobił z niego małego psełdo abartha wiec rozpisz sie troszke o modyfikacjach jakie zastosowałes w swojej rakiecie dzieki twoim doswiadczenia bedzie łatwiej
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-06-03, 16:35
adas napisał/a:
[Aktualnie silnik jest zawieszony na seryjnej skrzyni od Zastawki za pośrednictwem kryzy którą sam zaprojektowałem i wykonałem.
Kryzy...??? Jakiej kryzy...? 900ka idealnie pasuje do skjrzyni 600/750. To dokładnie ten sam rozstaw śrub mocujących , ba nawet silnik niemalże ten sam. O co chodzi z tąkryzą..? Może miałeś tam skrzynke od malucha wstawioną..?? No wtedy kryza jak najbardziej..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum