Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
od czego silnik
Autor Wiadomość
mechanik 

samochód: fiat 600
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-11-06, 23:07   od czego silnik

Witam,jestem nowym członkiem klubu,i mam pytanko ,od czego można wsadzić silnik do 600tki bo ja nie posiadam,a może da się dobrac,coś co łatwo dostać na rynku??!

Pozdrawiam!!!
 
Kwinto 


samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 451
Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2007-11-07, 17:13   

Po pierwsze po co trzy razy piszesz o tym samym? Nie zaśmiecajmy forum . Po drugie wracajac do tematu to najlepiej jak dla mnie kupic silnik orginalny , mysle ze do 500zl kupisz . A jak nie kupisz to wpadnij do Szczecina to Ci sprzedam :) , ale gdybym mial druga Zasti to chetnie wcisna bym w nia silnik 1100cm od Cienkusa :) i troche ja podrasowal
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2007-11-07, 19:48   

ja proponuję 903 z fiata 127/pandy/uno/cc lub seata marbelli
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2007-11-07, 19:49   

lub oryginał naturalnie :-)
 
adas 


samochód: zastava 750
Imię: Adam
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 11
Skąd: Czchów
Wysłany: 2007-11-09, 19:32   

Witam
w moim autku mam silnik od cienkiego 900 rozwiercony. Auto fajnie jezdzi tylko jest problem z hamowaniem :-D
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-10, 12:11   

moja ma oryginalny silnik i 110 poleciała
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-11-10, 14:17   

Moja tez i nawet mam to nagrane
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-12, 14:23   

to dawaj na forum :)
 
remarcin 


samochód: zastava 750
Imię: Marcin
Rok urodzenia: 1977
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 25
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-11-13, 07:05   

adas napisał/a:
Witam
w moim autku mam silnik od cienkiego 900 rozwiercony.


a jak kolega rozwiązał chłodzenie żeby sie nie przegrzewał silnik????


dudkam napisał/a:
Moja tez i nawet mam to nagrane


no ja mam nagrane od 0 do 70 km/h bo na więcej zabraklo tasmy w kamerze:(
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-11-22, 19:57   

Niestety nie bylo 110 ale malo braklo
http://pl.youtube.com/watch?v=imjWJjVtY2A
 
adas 


samochód: zastava 750
Imię: Adam
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 11
Skąd: Czchów
Wysłany: 2007-11-23, 19:28   

Przemieściłem chłodnicę do przodu. Jak w orginalnym abarcie. Tylko z tą róznicą że Abarth miał tam chłodnicę oleju a ja mam chłodnicę cieczy chłodzącej. Obieg cieczy chłodzącej zabezpieczyłem i wyrównałem za pomocą montażu zbiorniczka wyrównawczego pod tylna klapą, dzięki czemu mam pewność mechanicznego ciągłego odpowietrzania układu oraz wgląd na stan cieczy, co pokazuje mi czujnik w zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli macie jeszcze jakies pytania to chętnie opowiem
 
mir.ok 
NYSA


samochód: zastava 750
Imię: Mirek
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 98
Skąd: NYSA
Wysłany: 2007-11-24, 08:25   

kolega zaczepil ten silniczek do skrzyni zastavki??i jakie sprzegło fiat czy zastavka?? a tak w ogóle cyknoł bys fotke tego silnika :mrgreen:
 
adas 


samochód: zastava 750
Imię: Adam
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 11
Skąd: Czchów
Wysłany: 2007-11-24, 16:19   

Cytat:
kolega zaczepil ten silniczek do skrzyni zastavki??i jakie sprzegło fiat czy zastavka?? a tak w ogóle cyknoł bys fotke tego silnika


Aktualnie silnik jest zawieszony na seryjnej skrzyni od Zastawki za pośrednictwem kryzy którą sam zaprojektowałem i wykonałem. Sprzęgło nie wytrzymywało i standardowe okładziny cierne zostały wymienione na spiekowe, takie jak w samochodach wyczynowych. Foto dołącze przy najbliższej okazji :lol:
 
mir.ok 
NYSA


samochód: zastava 750
Imię: Mirek
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 98
Skąd: NYSA
Wysłany: 2007-11-24, 20:49   

to bracie opisz cos wiecej o tych krzyzach bo szykuje mi sie do kupienia 2 autko i chtnie bym zrobił z niego małego psełdo abartha wiec rozpisz sie troszke o modyfikacjach jakie zastosowałes w swojej rakiecie dzieki twoim doswiadczenia bedzie łatwiej :mrgreen:
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-06-03, 16:35   

adas napisał/a:
[Aktualnie silnik jest zawieszony na seryjnej skrzyni od Zastawki za pośrednictwem kryzy którą sam zaprojektowałem i wykonałem.


Kryzy...??? Jakiej kryzy...? 900ka idealnie pasuje do skjrzyni 600/750. To dokładnie ten sam rozstaw śrub mocujących , ba nawet silnik niemalże ten sam. O co chodzi z tąkryzą..? Może miałeś tam skrzynke od malucha wstawioną..?? No wtedy kryza jak najbardziej..
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne