Maniek
samochód: zastava 750
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-07-03, 22:35 części do przedniego zawieszenia
witam poszukuje
2 x (tuleja do resora piórowego 14x27x50x56), 4x (tuleja do wahacza tylnego 14x32x40x54), 1x do zastava 750 drążek kierowniczy środkowy z przestawionymi końcówkami , 4 x końcówke czyli po 2 sztuki - komplet na lewą i prawą stronę podejrzewam że to jest wew i zew końcówka iart. izj 0 <stożek przechodzi z fi 10mm na 12mm>. tuleje do zwrotnic z wycięciem na 30mm ,zew średnica 32mm, szerokość 40mm, fi wewnętrznej tulei 12mm - 2szt.
samochód: fiat 600
Imię: Jozef
Rok urodzenia: 1983
Dołączył: 09 Wrz 2013 Posty: 9 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-12-13, 10:55 Re: części do przedniego zawieszenia
witam, kupił pan to i gdzie tez potrzebuję !
Maniek napisał/a:
witam poszukuje
2 x (tuleja do resora piórowego 14x27x50x56), 4x (tuleja do wahacza tylnego 14x32x40x54), 1x do zastava 750 drążek kierowniczy środkowy z przestawionymi końcówkami , 4 x końcówke czyli po 2 sztuki - komplet na lewą i prawą stronę podejrzewam że to jest wew i zew końcówka iart. izj 0 <stożek przechodzi z fi 10mm na 12mm>. tuleje do zwrotnic z wycięciem na 30mm ,zew średnica 32mm, szerokość 40mm, fi wewnętrznej tulei 12mm - 2szt.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-14, 02:29
Końcówki pasuja od 126p. Jeśli ma się stary typ ukł kier. z małymi końcówkami, które się smaruje przez kalamitki to ciężko będzie to dostać. Są ale drogo.
Łatwiej i skuteczniej dać zwrotnice, wspornik drążków oraz przekładnię kier. do ślusarza i niech rozwierci to rozwiertakiem stożkowy 1o:1 pod sworznie maluchowate.
Po 1968r wszystkie Fiaty, Seaty i Zastavy takie końcówki miały.
Drążek pośredni '------, można sobie zrobić samemu z 2 końcówek i drążka. Skręcić to, skontrować i gotowe.
Mogę załatwić nowy - cena 160PLN.
Nowy z końcówkami do smarowania (stara wersja) 250PLN.
Końcówki starego typu po 60PLN sztuka.
Opłacalność jest oczywista.
Problem wystąpi w ukł. kier starego Fiata 6oo z jednym długim drążkiem lewym. W tych autach przekładnia ma wąs z podwójnym uchem i końcówki maluchowe tam się razem nie mieszczą!
Warto wydać ciut więcej i kupić końcówki TRW, Moog, SWAG ew. Delphi. Na resztę szkoda hajcu i roboty.
Tuleje met-gum, oryginalne ZCZ Zastava (nie jakieś padło z Chin) są dostępne. Resor 80PLN (obie), główka zwrotnicy (z rowkiem): 80PLN (obie). Wahacze przednie 100PLN (4szt). Tylne wahacze 200PLN (4szt.) ale ich brak.
Detpoll --- masz Seata - sprawdź czy aby masz te same co w Z-750 czy F-6oo. Seat miał własne rozwiązania i mogą być różnice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum