Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
części do przedniego zawieszenia
Autor Wiadomość
Maniek 

samochód: zastava 750
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: Poznań
  Wysłany: 2009-07-03, 22:35   części do przedniego zawieszenia

witam poszukuje

2 x (tuleja do resora piórowego 14x27x50x56), 4x (tuleja do wahacza tylnego 14x32x40x54), 1x do zastava 750 drążek kierowniczy środkowy z przestawionymi końcówkami , 4 x końcówke czyli po 2 sztuki - komplet na lewą i prawą stronę podejrzewam że to jest wew i zew końcówka iart. izj 0 <stożek przechodzi z fi 10mm na 12mm>. tuleje do zwrotnic z wycięciem na 30mm ,zew średnica 32mm, szerokość 40mm, fi wewnętrznej tulei 12mm - 2szt.
 
Detpoll 


samochód: fiat 600
Imię: Jozef
Rok urodzenia: 1983
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-12-13, 10:55   Re: części do przedniego zawieszenia

witam, kupił pan to i gdzie tez potrzebuję !



Maniek napisał/a:
witam poszukuje

2 x (tuleja do resora piórowego 14x27x50x56), 4x (tuleja do wahacza tylnego 14x32x40x54), 1x do zastava 750 drążek kierowniczy środkowy z przestawionymi końcówkami , 4 x końcówke czyli po 2 sztuki - komplet na lewą i prawą stronę podejrzewam że to jest wew i zew końcówka iart. izj 0 <stożek przechodzi z fi 10mm na 12mm>. tuleje do zwrotnic z wycięciem na 30mm ,zew średnica 32mm, szerokość 40mm, fi wewnętrznej tulei 12mm - 2szt.
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-14, 02:29   

Końcówki pasuja od 126p. Jeśli ma się stary typ ukł kier. z małymi końcówkami, które się smaruje przez kalamitki to ciężko będzie to dostać. Są ale drogo.
Łatwiej i skuteczniej dać zwrotnice, wspornik drążków oraz przekładnię kier. do ślusarza i niech rozwierci to rozwiertakiem stożkowy 1o:1 pod sworznie maluchowate.
Po 1968r wszystkie Fiaty, Seaty i Zastavy takie końcówki miały.
Drążek pośredni '------, można sobie zrobić samemu z 2 końcówek i drążka. Skręcić to, skontrować i gotowe.
Mogę załatwić nowy - cena 160PLN.
Nowy z końcówkami do smarowania (stara wersja) 250PLN.
Końcówki starego typu po 60PLN sztuka.
Opłacalność jest oczywista.

Problem wystąpi w ukł. kier starego Fiata 6oo z jednym długim drążkiem lewym. W tych autach przekładnia ma wąs z podwójnym uchem i końcówki maluchowe tam się razem nie mieszczą!

Warto wydać ciut więcej i kupić końcówki TRW, Moog, SWAG ew. Delphi. Na resztę szkoda hajcu i roboty.

Tuleje met-gum, oryginalne ZCZ Zastava (nie jakieś padło z Chin) są dostępne. Resor 80PLN (obie), główka zwrotnicy (z rowkiem): 80PLN (obie). Wahacze przednie 100PLN (4szt). Tylne wahacze 200PLN (4szt.) ale ich brak.

Detpoll --- masz Seata - sprawdź czy aby masz te same co w Z-750 czy F-6oo. Seat miał własne rozwiązania i mogą być różnice.
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2014-12-14, 23:41   

ja mam zamienniki tylejek wahaczy (tył) jakby co.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne