samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2010-04-18, 11:03 Stacyjka
Przegladajac Allegro znalazlem stacyjke którą zastosowalem kilka lat temu w swojej Zastavce i sprawuje sie bardzo dobrze , prawdopodobnie jest to stacyjka z Â?uka .
http://www.allegro.pl/ite...jka_unikat.html
czesław
samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 231 Skąd: SK
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-04-19, 15:44
Przecież to kompletnie nie pasuję pod oryginalny schemat elektryczny. Oryginalna stacyjka ma więcej przyłączy, i możliwość zostawienia auta celowo na światłach
czesław
samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 231 Skąd: SK
Wysłany: 2010-04-19, 18:06
może już miał wcześniej coś zdrutowane.
mnie się udało uratować oryginał ale łatwo nie było.
samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2010-04-19, 19:58
Greg napisał/a:
Przecież to kompletnie nie pasuję pod oryginalny schemat elektryczny. Oryginalna stacyjka ma więcej przyłączy, i możliwość zostawienia auta celowo na światłach
To ze nie pasuje pod orginalny schemat to nie znaczy ze nie bedzie dzialac poprawnie Umnie uszczelka na przednią szybe od 126 nie zadzialala , a u Ciebie tak :)
Umnie to dziala a w elektryce nie bylo nic robione (za mojej kadencji) orginalna stacyjka zostala wywalona i zostala zalozona wlasnie taka i dziala poprowanie . I tez moge zostawic auto na swiatlach
Masz posiadasz orginalny schemat do Zastavy ?
I nie pisze tu o schemacie z ksiazki Pana Z. Gęsiarza.
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-04-21, 19:19
Tak posiadam oryginalny schemat. I to w nie jednym wydaniu że tak powiem.
Co do elektryki to musiało być drutowane ze względu na ilość podłączeń w oryginalnej stacyjce. Zostawienie na światłach polegało na tym że normalnie jest to nie możliwe aby nie rozładować akumulatora to po wyłączeniu zapłonu odcinany jest wyłącznik świateł. Dopiero po przekręceniu kluczyka z pozycji zero w LEWO można go wyjąć ze stacyjki a przełącznik od świateł będzie zasilany mimo wyłączonego zapłonu.
czesław
samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 231 Skąd: SK
Wysłany: 2010-04-21, 19:51
dokładnie tak jest.
wszystko w tym aucie idzie przez stacyjkę z lampką sufitową włącznie. więc opaździerzenie tego trzystykową z zuka to takie sobie rozwiązanie...nazwijmy je...uproszczone...
pomijam już względy estetyczne, a jest od oryginału znacznie większa, bardziej odstaje i zajmuje plastikową nakrętką więcej panelu środkowego.
no i kształt klucza zupełnie nie taki.
samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2010-04-22, 18:29
Nie bede juz tego dalej komentowal , moglem post zamiescic w ZAMIENNIKI . Moze nie bylo by to tak skrytykowane, Ja mam taka stacyjke na otwór umnie pasowalo , podlaczenie tez bylo latwe mam ja od kilku lat niezle wyglada i nie jest wcale taka duza . A co najwazniejsze to jest nowa i niemam problemu z odpaleniem . Chcialem pomoc bo moze ktos ma problem ze stacyka a nowa to raczej " marzenie" .
3c.jpg
Plik ściągnięto 4495 raz(y) 13.93 KB
2b.jpg
Plik ściągnięto 4492 raz(y) 15.05 KB
1a.jpg
Plik ściągnięto 4917 raz(y) 7.33 KB
czesław
samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 231 Skąd: SK
Wysłany: 2010-04-22, 20:48
ja nie krytykuje tylko stwierdzam różnice.
słabo widać, ale jednak oryginał jest mniejszy...
uprzedzając...
klucz do stacyjki mam nieoryginalny. jest współczesnym zamiennikiem zbliżonym kształtem. oryginału nigdy nie miałem.
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2010-04-23, 00:14
Kwinto napisał/a:
Nie będę już tego dalej komentował , moglem post zamiescic w ZAMIENNIKI . Moze nie bylo by to tak skrytykowane, ... .
Kwinto, jeszcze ja chce skrytykować! przede wszystkim za to że na pierwszej fotce nie uśmiechnąłeś się do zdjęcia....:) a tak poważnie, to mam jedną "luźną" stacyjkę jakbyś chciał, tylko w sumie po co jak ta Ci działa...pozdrawiam:)
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2010-04-24, 22:14
To na tym forum już nic nie można napisać bo się zaraz wszyscy obrażają ze to krytyka?
czesław
samochód: zastava 750
Imię: czesław
Rok urodzenia: 1973
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 231 Skąd: SK
Wysłany: 2010-04-25, 19:55
cechy osobnicze
dla mnie osobiście stacyjka z żuka nie jest odkryciem, ale mi się przypomniało że bardzo wczesnie 126 też takie miały-jeszcze na desce, nie na kolumnie kierownicy.
Kociol
samochód: zastava 750
Imię: Piotr
Rok urodzenia: 1986
Dołączył: 21 Cze 2017 Posty: 1 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-21, 09:20
cześć jestem nowy na forum i nie wiem jak czesto ktoś tu zgląda ale ma problem bo najprawdopodobniej spaliła mi się kostka stacyjki w Zastavie 750 LE z 1984 r. Stacyjka jest przy kolumnie kierowncy, a nie na panelu. Wiecie skąd można załatwić kostkę albo całą stacyjkę żeby nie kopnęło po kieszeni? Ewentualnie co mogłoby pasować w zastępstwie?
samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 1080 Skąd: WWL
Wysłany: 2017-06-26, 09:55
Cześć, chciabym pomóc ale nie widziałem takiej stacyjki na oczy niestety. Wszystkie Zastavy które miałem miały stacyjkę jeszcze pod szybą. Tak myślę, może z malucha coś podejdzie?
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-04, 02:41
Pisz na priv - damy radę.
Stacyjka w modelach z lat 80 to w istocie stacyjka z Fiata 850 tyle, że ustawiona po prawej stronie.
Ciężka sprawa do zdobycia, zwłaszcza w Polsce. U nas tych aut nie było. Nie wiem wspólnego ma elektryka modeli po 75r z tymi które znamy z polskich ulic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum