samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2012-05-21, 19:13
Na razie wrzucam to co mam. Ten model zrobiłem parę lat temu.
http://www.zastava-750.za...mpa_bez_wym.JPG
W wolnej chwili zrobię rysunek na tokarkę, z wymiarami itd...
Poniżej link do pdf z rysunkiem dekla do pompy.
http://www.zastava-750.za...tal_toczony.pdf
Tolerancje osadzenia łożyska i uszczelniacza można zmienić, tak aby było lepsze pasowanie. Ale to już trzeba wtedy dobierać pod średnice konkretnego łożyska i uszczelniacza.
Wymiary łożyska które jest oprawione w deklu:
Sr wew. 15
Sr zew. 35
Szer 14
Numer katalogowy FIAT 897748
Lub łożysko uniwersalne 62202 2RS C3
Wymiary łożyska które jest oprawione w kadłubie pompy:
Sr wew. 15
Sr zew. 42
Szer 17
Numer katalogowy FIAT 890279
Uniwersalnego łożyska 62302 2RS C3 FAG - cena to około 50 zl.
macko13579
samochód: zastava 750
Imię: Maciek
Rok urodzenia: 1990
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 106 Skąd: ERA
Wysłany: 2012-07-08, 15:50
Czy uszczelniacz pompy wody musi być od fiata 125 1300 czy od 1500 też pasuje bo zauważyłem, że jeden ma jakiś kabelek a drugi go nie ma ?
samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982 Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 567 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-09-14, 10:27
Dobra regeneracja to nie tylko nowe uszczelnienia ale komplet lozysk i naprawianie wszystkich ubytkow w bloku pompy jak i wirniku. Jestem w trakcie takiej regeneracji jak pompa bedzie gotowa to podziele sie zdjeciami.
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-15, 23:07
Rodzajów było istotnie kilka. Zależy od uta i pojemności silnika. Inna miał stary Fiat 6oo, inną 6ooD i Zastava 750 a jeszcze inną Fiat 850 nie wspominając już o 850SC i Spyder. Inną miały Busiki Fiata 900T a jeszcze inną Zastava 900AK a na koniec jeszcze inną miał Seat 133. Różnice to kierunek łopatek na wirniku, ich kształt (proste albo skośne) wreszcie także sam wirnik (133 i 900AK ataki jak w 127/CC itp)
Pozostałe różnice to średnice króćca doprowadzającego wodę oraz przylga pod silnik.
Były na 3 śruby w ustawieniu trójkątnym (6oo, 6ooD, 850, 133A, 6ooT), 4 śruby (850SC/SP, 900E/T), 3 śruby w ustawieniu trójkąta równoramiennego z kątem prostym pod silnik 903cc (133DG, Z-900AK)...
samochód: zastava 750
Imię: Bartek
Rok urodzenia: 1980
Rocznik auta: 1967
Kolor auta: Czerwony Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 451 Skąd: Gryfino / Szczecin
Wysłany: 2014-09-16, 11:58
OK wiemy ze masz duza wiedze :) Tylko ja pytam ile było do Zastavy 750 , No ewentualnie tak jak w nazwie forum . Tu chyba sa Zastavy 750 Fiaty600 może i jakiś 600D . Kiedys ktoś tam pisal ze ma Multiple . I to było by na tyle . Nawet jak ktoś ma inny silnik to i tak mysle ze max z Fiata 126p . choć nie wiem czy ktoś ma :)
samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 1016 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-16, 12:12
No to do 750/600D były dedykowane dwie pompy. Jedna miała łopatki proste a druga skośne i była to de facto ta sama pompa co dla Fiata 850 pierwszej generacji.
6oo miał pompę z najmniejszym króćcem (bodaj 20mm) 750/6ooD z króćcem 37mm. Multiple miały pompy z nieco większymi króćcami od wersji bazowych.
Eee tam.. mam wszelkie typy - porobię fotki i zrobię kompendium. Ale dopiero w przyszłym tygodniu bo dziś wyjeżdżam na kilka dni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum