Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
pas przedni
Autor Wiadomość
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2007-08-14, 11:03   pas przedni

chłopaki pomóżcie zaspawałem już wszystkie dziury po tuningu ale zostało mi odtworzyć pas przedni. w związku z tym, mam pytanie,a raczej prośbę.jakby ktoś mi zmierzył średnicę i głębokość dołka na znaczek. i jeszcze bym prosił o jakieś foto bo wydaje mi sie że on jest większy niż to wgłębienie i nie wiem jak to ulepić....a może tam jest dziura a nie wgłębienie bo i o tym słyszałem?


Ostatnio zmieniony przez arju01 2007-11-15, 09:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-08-14, 12:13   

Ja w oby dwóch miałem wycięte kółko o średnicy takiej jak klakson.
 
arju01 

samochód: zastava 750
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 51
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2007-08-15, 07:00   

U mnie jest dokładnie tak jak u Dudkama.Jak znajdę chwilkę to zmierzę średnicę otworu.
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2007-08-15, 14:17   

ale znaczek jest większy niż otwór? wchodzi do środka a reszta wystaje? ma jakieś śrubki mocujące czy trzyma się wąsów?
 
administrator 
Administrator

samochód: zastava 750
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 318
Skąd: tam gdzie kozy kują
Wysłany: 2007-08-16, 00:10   

znaczek trzymają wąsy, jak sie przyjrzysz to zobaczysz ze w duzych wąsach są wcięcia.
tam wchodzą skrzydełka od znaczka.
dziura jest wielkości pokrywy-kratki klaksonu (mniejsza srednica). oczywiscie jak masz oryginalny. u mnie w zastawie kiedyś była przykręcona kratka z rozebranego klaksonu.

coś jak tutaj:
http://www.zastava750.rep...stavkastart.gif

...dziura jest równa tej wypukłości klaksonu.
 
dudkam 

samochód: zastava 750
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 168
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-08-16, 16:30   

Otwór umnie ma 95mm
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-05-25, 23:12   

A nie lepiej nowy pas przedni kupić..???
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2008-05-27, 01:05   

lepiej.dobrze jest też kupić ramki, znaczki, progi, podłogę, zderzaki itd itd...wszystko razem wyjdzie niezwykle tanio...
Kolego Archicar my wiemy że Ty masz niemalże wszystko do naszych aut i jestem przekonany że większość prędzej czy później coś u Ciebie kupi. jednakże jak zrobie cos sam.. mam cos czego nie masz w ofercie-satysfakcję.
 
Przemysław 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1980
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Reszel
Wysłany: 2009-05-13, 09:07   

Ja mam pytanko o pas przedni? Jak go zdemontować bo muszę wyglancować ze starej farby i rdzy to miejsce na koło zapasowe, pas przedni od wewnątrz i całą resztę w środku, a wyczyszczenie tego od góry jest raczej niewykonalne.
 
przemek 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1979
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 243
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-13, 12:09   

U mnie sie go nie odkręca, jest spawany. trzeba ciąć. ale niech sie inni wypowiedzą. :)
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 13:44   

Po co go demontować???? potem będzie problem z zamontowaniem. Konserwacje wyskrobać ile się da a potem wypiaskować. Uzupełnić ubytki blachy. Po spawaniu znowu piaskować i na koniec zagruntować i gotowe do malowania.
 
Przemysław 

samochód: zastava 750
Imię: Przemek
Rok urodzenia: 1980
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Reszel
Wysłany: 2009-05-13, 14:02   

Owszem piaskowanie super wygodna sprawa jak się ma do tego odpowiedni sprzęt lub w ogóle dostęp, a mnie chyba czeka wyczynowa ręczna robota :mrgreen:
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 18:33   

Ja odradzam ściąganie pasa przedniego. Co do czyszczenia to szczotka druciana na wiertarkę, potem odrdzewiacz a na koniec farba gruntująca antykorozyjna. Cała podłogę u siebie tak robiłem i jak na razie odpukać 4 lata stoi i nie ma ani plamki rdzy, tyle że po remoncie śniegu nie widziała.
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2009-05-13, 20:49   

są też zmywacze chemiczne do lakieru. nanosi się to pędzlem i po kilku chwilach stara farba pęcznieje i schodzi szpachelką. może się przydac przy niektórych rzeczach.
 
Greg 


samochód: zastava 750
Imię: Grzesiek
Rok urodzenia: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 567
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-05-13, 21:00   

zgadza się są, ale myślę że jednak bardziej chodzi tu o rdze. Najgorzej jest te cholerne narożniki wyczyścić. Tam da rade tylko odrdzewiaczem. Jak znasz jakąś nazwę takich środków do zmywania lakieru to zapodaj na forum. Ja jutro będę testował nowy odrdzewiacz.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne