Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
Zastava 750 gaśnie po 20 kilometrach
Autor Wiadomość
puzel 

samochód: zastava 750
Imię: Łukasz
Rok urodzenia: 1988
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-06-22, 08:41   Zastava 750 gaśnie po 20 kilometrach

Cześć
Mam przyjemność serwisować i czasem pojeździć Zastavą 750. Jest kupiona z komisu w Lęborku i widzę, że nawet odbywała się dyskusja na jej temat w jednym z wątków. W Zastawce przeprowadziłem większy przegląd między innymi wymieniłem przerywacz i kondensator w aparacie zapłonowym, ustawiłem zapłon, wyczyściłem palec i kopułkę, wymienione świece zapłonowe, wyczyszczony i wyregulowany gaźnik, wyregulowane luzy zaworowe. Zastava pali pięknie, silnik pracuje cichutko i równiutko, jest żwawy. Niestety nie udało mi się wyeliminować zasadniczego problemu. Po przejechaniu 20-25 kilometrów początkowo auto zaczyna delikatnie poszarpywać aż po chwili traci na mocy, po wrzuceniu na luz, dusi się, nie chce się wkręcić na obroty. Po zgaszeniu silnik kręci bardzo dobrze ale nie chce załapać. Wystarczy odczekać minutę, zakręcić rozrusznikiem, dodać gazu i odpala. Ostatnia rzecz jaka mi przychodzi do głowy to wadliwa pompka paliwa, na razie czekam aż sprowadzą mi w jednym ze sklepów. Macie jakieś pomysły?
 
Dmoch 


samochód: zastava 750
Imię: Dmoch
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: niebieski
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1080
Skąd: WWL
Wysłany: 2017-06-26, 09:53   

no ja też obstawiam pompkę paliwa
 
ovali 

samochód: zastava 750
Imię: piotr
Rok urodzenia: 1971
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Łódż
Wysłany: 2017-06-26, 16:32   

Jeżeli odpala i jedzie to pompka jest dobra problem leży w materiale jak się nagzeje to się rozszerza i popychscz jest za mało w pracy, wymień popychscz pompki lub ebonitową podkładkę trochę zbiez na papierze sciernym i jakiejś płaskiej powierzchni i będzie ok
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-04, 02:12   

Łomatko... - sprowadzą...
Od malucha załóż i sprawdź czy jedzie normalnie.

Ponadto sprawdź czy masz podłogę wokół silnika i czy ten pseudo termostat w chłodnicy otwiera klapy pod spodem. Jeśli nie masz podłogi albo klapy się nie otwierają to masz winowajcę przegrzewania się silnika.
Ne licz na to, że podczas przegrzania zaświeci się lampka w zegarach... Jak się zaświeci to silnik masz już do remontu.
 
archicar 
ARCHICAR


samochód: zastava 750
Imię: Paweł
Rok urodzenia: 1970
Rocznik auta: 1966
Kolor auta: plavo nebo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 1016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-04, 02:13   

Aha.. sprawdź też czy nie masz odwrotnie podłączonej cewki WN.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne